Rinia , Rinia...

>> Sunday, April 15, 2007











Sikur Hënë shndrite,
Nëpër tokën e vjetruar,
Etje e kobshme të thërret,
Rini, rini...

Sikur Diell jehove,
Mbi çdo zemër prore,
Etjen shuaje mbi valët e Drinit,
Rini borxh jetën ta kam...

Rini bota ndjenjat ne ty ka,
Rini jeta besim të flaktë të dha,
Të lutem thirr në din e iman,
Të lutem jeto në Islam...

Rinia, dashuria, pleqëria,
Devocioni, seksi, mençuria,
Të gjitha një rrugë kanë,
Mesi është më i bukur o insan...

Rini t’i kam borxh fjalët që t’i kam dhënë,
Fjalët, shpirtin, devotshmërinë,
Për hir të Allahut kij kënaqësinë,
Kur t’jetojmë në t’bukurën Përjetësi...

Në xhami pashë tuj psherëtit,
Dy te rinj me cilimite,
Tuj knue Kur`an e tuj bo sevab
Dy çaste në heshtje si dritë tuj bo...

Rini çave detin e dashurisë,
Sikur perla sintagme në gjithësi,
Harrova të të dua, harrova të të ledhatoj,
Rini besim kam ne ty...

Etja shuan këtë valle bilbilash,
Me rininë nuk ka drojë,
Dije oj fqinjësi,
Se rinia është nur i gjithësisë...

Hamdi Nuhiju, Kumanove

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP